CILS DUE/B

FORUM DEDICATO A TUTTI COLORO CHE STUDIANO l'ITALIANO

CILS DUE/B

Messaggiodi re il dom mag 28, 2006 9:58 pm

ahoj,chci se zeptat,
chtela bych se zapsat na zkousku CILS v CR v brne konkretne,bydlim 5let v rime,italsky jsem se ucila se samoukem od nakladatelstvi LEDA,ale prita je Ital takze mluvim porad Italsky,
akorat nevim,zkousku bych chtela k pracovnim ucelum,abych mela neco na vic' kdyz pujdu hledat praci apod. a k tomu mi bude stacit obtiznost 2?ja se n a3moc necitim,chystam se porad nakoupit studijni materila ale nema jaksi porad cas,mam male dite..
Kazdopadne kdo ma tuhle zkousku za sebou,k jakym ucelum je dobra?
je obtizna?z ceho se presne sklada??ajak to funguje?zapisu se a je to?nebo potrebuju neco extra??mam maturitu,staci to?
diky za odpovedi
re

http://www.sjs-brno.cz/muz.htm

[ Questo Messaggio è stato Modificato da: re il 28-05-2006 22:59 ]

[ Questo Messaggio è stato Modificato da: re il 28-05-2006 23:00 ]
renata
Avatar utente
re
Senior
Senior
 
Messaggi: 101
Iscritto il: lun ott 24, 2005 11:00 pm

CILS DUE/B

Messaggiodi LaTerra il lun mag 29, 2006 7:28 am

Ahoj Renato, na výši vzdělání (tj. jestli máš nebo nemáš maturitu, VŠ a pod.) tyhle zkoušky určitě závislé nejsou. Myslím, že se stačí jen zapsat (a zaplatit). Jinak Ti bohužel neporadím, já mám hodně daleko i do zkoušky nejjednodušší... Ale při zvládnuté učebnici a pěti letech v Itálii bych se být Tebou pokusila o tu třetí, je škoda dělat druhou a pak si říct, že na tu třetí bys asi měla a dělat ji znova..., a určitě by ti byla užitečnější, pokud bys nějaký papír potřebovala pro zaměstnání.
Jinak ti ale předpokládám někdo tady určitě poradí líp, kdo s tím má zkušenosti.
Každopádně přeju hodně štěstí Tobě i mimču .
Avatar utente
LaTerra
Veterán
Veterán
 
Messaggi: 358
Iscritto il: gio feb 09, 2006 12:00 am

CILS DUE/B

Messaggiodi re il lun mag 29, 2006 12:16 pm